josefinelarsson

8 DECEMBER

Hej på er! Idag har jag haft en riktigt bra dag. Jag började morgonen tillsammans med mina favoriter Emma & Linus. Vi gjorde scones tillsammans och hade en riktig mysig start på dagen. Efter frukosten åkte jag till skolan en sväng för att ha två lektioner. Senare under dagen tog jag en god lunch och på eftermiddagen hoppade jag på bussen till Delsbo för att fira Linus mammas födelsedag. Och nu är det dags för lite mys tillsammans med min fina Linus, glögg, pepparkakor m.m

HEMFÄRD

Då var det dags att åka hem efter två hela veckor här i Thailand. Det gör verkligen ont i hjärtat att lämna detta paradis och flyga hem till kalla Sverige. Jag har verkligen haft världens bästa resa tillsammans med min fina Sofie, jag har nog aldrig skrattat så pass mycket som jag gjort denna resa. Vi har gjort så mycket saker under tiden vi varit här, utflykter, snorklat, festat, shoppat, lärt ett gäng tjejer från Kina att simma och lärt känna så otroligt fina personer. Kan inget annat än att tacka Sofie för denna underbara resa, tack för att du har orkat med mig denna resa!

UTFLYKT

Vilka fantastiska dagar jag haft här i Thailand. Helt klart min bästa resa hittills! Igår var vi på utflykt tillsammans med Linus och Jonatan, det var så roligt. Vi åkte båt till två olika öar, där åt vi god mat, snorklade och badade. Jag har aldrig vågat snorklat tidigare men denna gång gjorde jag det! Det var så häftigt att simma tillsammans med alla Nemo-fiskar, sjöstjärnor, maneter m.m